De Til Groep presenteert het jaarverslag over 2019

Met trots presenteer ik het jaarverslag van de Stichting Exploitatie Til Groep over het jaar 2019. Het jaarverslag geeft een mooi overzicht van onze sociaal-maatschappelijk activiteiten. Zo kunt u o.a. lezen uit wie onze Stichting bestaat, wat we doen, wat we hebben bereikt, hoe we financieel hebben gepresteerd en welke bijzondere activiteiten/bijeenkomsten we hebben verzorgd. Nieuw dit jaar is dat we de personele kant van de Stichting hebben uitgebreid met aanvullende kerncijfers. Ook hebben we wederom twee vaste gebruikers bereid gevonden hun ervaringen de delen. Dit keer zijn dat Ben Klieverik en Koos Beentjes, de voorzitter respectievelijk de secretaris van de Giessenburgse sportvereniging Vridos. Beide hartstikke bedankt voor jullie medewerking en succes met jullie nieuw sporthal.

Weinig tijd? Lees dan de Infographic, het jaarverslag in een oogopslag.

We hebben dit mooie verslag niet helemaal in ons eentje gemaakt. De interviews zijn verzorgd door Het Kontakt Mediapartners. De opmaak en samenstelling is weer puik verzorgd door MM Design uit Hardinxveld-Giessendam.

Roept het jaarverslag nog vragen bij u op, ik ben graag bereid deze te beantwoorden.

Tot slot wens ik u veel leesplezier toe.

Wim van Krugten
Directeur/bestuurder Stichting ETG