“Wij krijgen nog steeds complimentjes over onze bruiloft bij De Til”

14 09 24 bruidspaar Arie Jacoby Mourits 300x300 “Wij krijgen nog steeds complimentjes over onze bruiloft bij De TilOp 24 september 2014 trouwden Arie en Jacoby Mourits. En alhoewel De Til in Giessenburg niet bij hun eerste keus voor de trouwlocatie behoorde, kwamen ze er uiteindelijk toch terecht. Tot grote tevredenheid van het bruidspaar en hun gasten overigens. Bij De Til kregen Arie en Jacoby namelijk precies waar ze naar op zoek waren: een knalfeest wat tot in de puntjes geregeld was.

Na een bezoek aan de trouwbeurs in Hoevelaken was Arie er nog niet van overtuigd dat zijn trouwfeest bij De Til zou moeten worden gevierd. ” Arie was nog nooit bij De Til in Giessenburg geweest en zag het daarom niet zitten daar zijn feest te laten organiseren”, vertelt Jacoby. “Duikenburg kende hij wel. Daar waren wel meer mensen die hij kende getrouwd. Daarom wilde hij liever daar naartoe. Totdat we uitgenodigd werden op het bruiloftsfeest van mijn neef… Die trouwde bij De Til in Giessenburg. En dat was zo ontzettend goed geregeld dat Arie dezelfde avond nog tegen mij zei: ‘Jacoby, hier gaan wij ook ons feest houden.Ik ben om!’ En zo gezegd, zo gedaan.”

In een Rolls Royce van camping De Landhoeve in Nieuw-Lekkerland naar de kerk in Alblasserdam

“Op de dag van de bruiloft kwam het bruidspaar pas ’s middags bij De Til in Giessenburg aan. “We begonnen de dag bij mij thuis”, vertelt Jacoby. “Onze daggasten verzamelden zich hier. Zij hebben gewacht tot de fotograaf klaar was met de eerste foto’s en wij met onze glimmende Rolls Royce voorop reden naar onze eerste stop: camping De Landhoeve in Nieuw-Lekkerland. Daar kun je namelijk naartoe als je bij de gemeente Molenwaard wilt trouwen voor de wet. Er zijn meerdere locaties waar je uit kan kiezen en wij kozen deze.” De Landhoeve heeft ook een feestzaal, maar het bruidspaar had besloten hier niet te blijven. “De tweede stop was in Alblasserdam”, zegt Jacoby. “Daar zijn we voor de kerk getrouwd. En na alle officiële momenten van deze dag, was het tijd voor onze derde en laatste stop: De Til in Giessenburg.”

Voldoende eten en drinken voor bijna 200 gasten: De Til regelt het

Vanaf het moment dat de Rolls Royce bij De Til in Giessenburg voorreed, was Jacoby gerustgesteld. “Je wilt dat alles op deze dag gaat zoals jij bedacht hebt”, zegt ze. “En toen ik Henk zag staan, wist ik dat het goed zou komen. Wij hadden vooraf een gesprek met hem gevoerd over onze wensen en ik had het idee dat hij begreep wat wij wilden. Dat gevoel was meteen terug toen ik hem zag staan. Ik voelde me meteen welkom.” De taak voor Henk en de medewerkers van De Til was niet gering. Er zouden 180 gasten komen op de bruiloft van Arie en Jacoby Mourits. “We kwamen aan met 35 man, maar op de avond zouden dit er veel meer worden. Wij wilden dat iedereen voldoende te eten en te drinken zou hebben. En dat is zeker gelukt. Petje af voor iedereen bij De Til, want onze gasten hadden allemaal zoiets van ‘Wauw… dat dat allemaal kan!’ En dat was precies wat Arie en ik wilden.”

Het beste compliment: blije gasten die het feest bij De Til in Giessenburg niet snel zullen vergeten

“Je weet nooit zeker of je alles wel goed hebt doorgesproken”, zegt Jacoby. “En ik ben zo iemand die zich daar dan druk over maakt. Maar dat bleek onterecht. We hebben zoveel complimenten van onze gasten gekregen over ons feest bij De Til. Het personeel was hartstikke gastvrij. De bediening was super. Niemand heeft op een drankje of een hapje moeten wachten. En het buffet wat we met onze daggasten hadden… Er was zo ontiegelijk veel. En het was zo goed geregeld allemaal. Arie en ik zijn er hartstikke blij mee. En onze gasten dus ook. Ik kan iedereen aanraden een feest bij De Til in Giessenburg te laten regelen. Het was van het eerste gesprek tot het mailtje naderhand supergoed. Precies wat wij wilden.”

Ook trouwen bij De Til Groep?

Dat kan! Maar ook een verjaardag, reünie, bruiloft, (toneel)uitvoering, personeelsfeest, diner, symposium of vergadering kan bij (of binnen) één van onze locaties georganiseerd worden. Meer weten? Klik hier!